2022(e)ko otsailaren 28(a), astelehena

PEPSI VS COLA-COLA


PEPSI: 


1962an sortu zen, PepsiCola Company eta Frito-Layren fusiotik abiatuta. Gaur egun, 200 bat herrialdetan dago, eta Amerikan du merkaturik handiena, bertatik datorrelako diru-sarrera garbi guztien % 69. Europan beste % 20 sartzen da, eta gainerako % 11 Afrika, Asia eta Ekialde Ertainean. 


2011ko ekitaldian, 

- PepsiCok 20.000 milioi Pepsi unitate baino gehiago saldu zituen. 

- Diet Pepsi (5.000 milioi unitate baino gehiago).

- Pepsi Max izan zen 2011n Ipar Amerikan gehien hazi zen kola edaria.


PepsiCoren estrategia, urteetan zehar, negozioa dibertsifikatzea izan da, enpresa indartsu eta ondo kokatuekin harremanetan jarriz, mundu osoan duen presentzia handitzeko. Horren adibide izan ziren, besteak beste, Pizza Hut, Taco Bell edo KFCren erosketak. Duela gutxi Tropicana Products, Wimm-Bill-Dann Foods eta Quaker Oats Company erosi zituen.


COCA-COLA: 


1990etik 1998ra, % 750eko balioa izan zuen Coca-Colak. Ordutik aurrera, bere ekintzak nabarmen murriztu ziren, eta orain arte konstante mantendu dira, berriro igo diren arte.


Pepsiren akzioak Coca-Colarenak baino % 40 altuagoak dira, baina lehenengoaren burtsa-kapitalizazioa 109.000 milioi dolarrekoa da, bigarrenarena 172.000 milioi dolarrekoa. Merkatuan Coca-Colaren 4.500 milioi akzio dabiltza, eta Pepsik 3.000 milioi akzio gutxiago ditu zirkulazioan.



PepsiCok Coca-Colak baino askoz diru-sarrera handiagoak dituen arren, bere irabaziak pixka bat txikiagoak dira. Beraz, Coca-Cola PepsiCo baino eraginkorragoa dela ondorioztatuko dugu, salmenta txikiagoekin irabazi handiagoak lortzen baititu. 



Azkenik, egunero 190 milioi unitate salduta, Coca-Colak munduko ranking garrantzitsuenen buruan jarraitzen du.


Irati Arruabarrena Lekuona


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.