Enpresa-zuzendaritzaren arloa:
Bertan, kontuan hartzen dira bai zuzendaritza nagusia, bai mendeko zuzendaritzak, hala nola estrategikoa, finantzarioa, komertziala edo giza baliabideena. Azken horiek azpiarloak osatzen dituzte
Helburuen araberako administrazio-arloa:
Kasu honetan, planifikatzen irakasten zaigu. Jakin behar dugu zer den lehen mailako helburu bat, lagungarria, epe luzerakoa, epe laburrekoa. Funtsezkoa da, negozioetan inprobisazioa aholkulari txarra delako.
Kontsumitzailearen arloa:
Hemen, batez ere, psikologia eta soziologia erabiltzen dira giza portaera aztertzeko. Zuzendaritza komertzialarekin lotuta dago, eta marketineko ezagutzak ere barne hartzen ditu.
Ekonomia orokorra, ingurune mikro eta makroekonomikotik ulertuta: Garrantzitsua da ikasleak funtsezko kontzeptuak ezagutzea, hala nola eskaintzaren eta eskariaren legea edo orekaren prezioa. Jakina, barne produktu gordina (BPG) edo langabezia-tasa ere bai, besteak beste.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.