2022(e)ko otsailaren 28(a), astelehena

FEVER ENPRESAK 227 MILIOI DOLAR IGOTZEN DITU

 FEVER ENPRESAK 227 MILIOI DOLAR IGOTZEN DITU


Fever plataforma bat da, non milioika erabiltzailek jakin eta erabakitzen dute zer egin aisialdian, haien inguruan gertatzen diren planak eta esperientziak haien eskura jarriz. Enpresa hasi berri hau 227 milioi dolar (200 milioi euro inguru) igo ditu, 1.000 milioi dolarretik gorako bira batean.


Goldman Sachs Asset Management saioaren buru izan da, eta Atresmedia (dagoeneko akzionista da, eta enpresaren %10ek parte hartu du), Alignment Growth, Goodwater Capital edo Smash Capital izan dira. Talde mediatikoaren tituluak %1'7 igo dira, 11:47an, 3'4 euroraino akzioko, Europa Press-en arabera.


Esan duten bezala, erronda honek  "orain arte, zuzeneko entretenimenduaren kategorian, teknologia-startup batentzat izan den ingururik handiena" izan da, eta, gainera, 1.000 milioitik gorako balorazioa egin ondoren, ikusi daiteke, zuzeneko kultura eta entretenimenduaren eskaera geroz eta handiagoa baliozkotzeko balio du, elkarrizketaren zati handi bat entretenimendu digitalari buruzkoa delako.


Mundu osoko 60 hiritan dago enpresa, eta, pandemiaren ondoren, antolatzaile kultural eta sozial askok formatuak egokitu behar izan zituzten, jendea berriz erakartzeko. "Feverrek erraztu egin zuen antolatzaile horiek errealitate berri batera egokitzea COVIDen ondoren, beren esperientziak ikusle berri guztiei helarazteko, ez bakarrik jatorrizko merkatuetan, baita mundu osoan ere".


Nire ustez, enpresa hau oso ondo eta azkarrean jokatu du, plataforma hau sortzen eta jendeari aukerak ematen gehiago sozializatzeko. Azkenean, gaur egun, pertsona gehienek pandemia ondoren festak ospatu eta jendea ezagutu nahi dute eta beraiek hori egiteko modua proposatu dute.



URL:https://www.elmundo.es/economia/empresas/2022/01/26/61f134c2e4d4d8be7a8b4584.html

NEREA EGUIA

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.