2022(e)ko otsailaren 28(a), astelehena

Barça-Spotify akordioa


Barçak laster sinatuko du akordioa Spotify-rekin, Rakuten-en ordezkoa izango den markarekin. Akordioa erabatekoa da eta berehala sinatuko da. Barçak, aipatutako informazioaren arabera, Spotify-tik 280 milioi euro jasoko dituzte hiru denboraldi bitartean (93 milioi denboraldi bakoitzeko), gizonezkoen eta emakumezkoen kamisetak, entrenamenduko kamisetak eta Camp Nouko 'title rights'ak barne hartzen dituen sponsor akordio batean, datorren denboralditik aurrera.

Orain arte, Barçak 55 milioi euro kobratzen zituen Rakuten-en denboraldi bakoitzeko, 3,5 Stanley-k emakumezkoaren kamisetengatik eta 10 Beko-ren azken kontratuan (hasieran 19 ziren).

Barçak eta Spotify-k asteak daramatzate negoziatzen; musika interneten bidez erreproduzitzen duen konpainia, talde katalanaren patrozinio bihur dadin eta lehen taldearen kamisetan iragarle nagusia izan dadin. Gainera, Spotify-k emakumezkoen lehen taldearen kamiseta gehitu nahi zuen akordio barruan.


ASIER ETXEBESTE


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.