Merkataritza elektronikoak gora egin du Espainian, mugikortasun murrizketen eta koronabirusak kutsatzeko beldurraren ondorioz. Gaur egun, hiru kontsumitzailetik batek Internet bidez egiten ditu erosketak astean behin, pandemiaren aurretik baino % 10 gehiago suposatzen duena.
Aldi berean, "Dendetara joateak" ere behera egin du, espainolen hirutik bik nahiago baitute establezimendu fisikoetara ez hurbildu, ez produktuak begiratzeko, ezta erosteko ere. Izan ere, Covid-a harrapatzeko beldur daudelako.
INEren datuen arabera, 10 langiletik gorako lau enpresatatik batek bide horretatik (teknologiaren bidetik) egin zituen salmentak 2019an, eta 10 langileetik beherakao enpresen % 9,5ek baino ez. Bi kasuetan, ehunekoak nabarmen igo dira aurreko urtearekin alderatuta: %5 handien kasuan, eta jauzi handia txikien artean, % 5,8tik % 9,5era. Guztira, 10 langileren baino gehiagoren enpresek 307.425 milioi euroko negozio-bolumena sortu zuten.
Pandemiaren ondorioz interes handiena piztu duten produktuen artean, nabarmentzekoak dira sukaldeko etxetresna elektrikoak ( % 68 egin zuten gora lehen deseskalada hasi ondoren), bulegoko altzariak telelanaren ondorioz ( % 204 hazi ziren bulegoko aulkiak), mahaigainak ere bai, eta azkenik, bideo-kontsolak eta bideo-jokoak ( % 173 igo ziren apirilean, Milanuncios bildutako datuen arabera).
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.