COVID-19 birusaren zabalkuntzak ondorio ugari sortzen ari da. Osasunaren arloan kolapsoa eragiteaz gain, ekonomian inpaktu ikaragarria suposatu du eta errezesio ekonomikoa eragin du. Burtsak behera egin du eta kuarentenak jende askori etxean geratzea eragin die eta beraz, langile askoren lanpostuak arriskuan jarri dira.
Honen adibide, Volkswagen Navarra da. Bertan, enplegu-erregulazioko aldi baterako espedienteak edo ERTE(Expediente de Regulación Temporal de Empleo) martxan jarri dira, bi faktore nagusiarengatik: langile faltarengatik produkzio geldiaraztea eta langileei osasuna bermatu ezin izatea.
Eskaera “COVID 19ak eragindako aktibitatearen paroaiaren hitzarmenean” bilduta dago. UGT,ELA,CCOO, CCP eta beste hainbat sindikatuak firmatu dute, guztira %83a errepresentatzen dute. Volkswagen LAB eta CGT aurka egin dutela aipatzen du.
Landaben fabrikaren aktibitate industrialaren etetea Martxoaren 15ean, Igandea, eman zen 20:00tan. Hitzarmenean, ERTEaren aplikazio egokiarentzako enpresak erakundeen aldetik izango duten laguntza eta ERTE horiek izango dituen baldintzak Martxoaren 6ean izandako bileretik ezarritakoak, biltzen dira. Gobernuak egoera honen inguruan egiten dituen aldaketen arabera hitzarmenak aldaketak izan ditzake, ondorioz ERTE horien aplikazioa ere aldakorra izango da.
Bai Volskwagen eta bai, Nafarroako gobernua COVID-19aren egoera oso serio hartu dute, eta industriari inpaktu txikiena egiten saiatuko dira, nahiz eta neurri gogorrak hartu behar izan. Volkswagen enpresaren etorkizuna babesten saiatuko dira.
Egoera hori, ez da Volskwagen interes hutsekoa, hau da, ez dituzte langileak nahi dutelako bota. Langileen osasunarengatik izateaz gain, neurri hori, egora normalera ahalik eta lehenago bueltatu ahal izateko martxan jarri da.
Argi dago, egoera oso larria dela eta bai ekonomian, bai gizartean eta bai politikan ondorio larriak sortuko dituela.
Iturria:
https://www.expansion.com/empresas/motor/2020/03/16/5e6f8babe5fdea89678b45e4.html
Honen adibide, Volkswagen Navarra da. Bertan, enplegu-erregulazioko aldi baterako espedienteak edo ERTE(Expediente de Regulación Temporal de Empleo) martxan jarri dira, bi faktore nagusiarengatik: langile faltarengatik produkzio geldiaraztea eta langileei osasuna bermatu ezin izatea.
Eskaera “COVID 19ak eragindako aktibitatearen paroaiaren hitzarmenean” bilduta dago. UGT,ELA,CCOO, CCP eta beste hainbat sindikatuak firmatu dute, guztira %83a errepresentatzen dute. Volkswagen LAB eta CGT aurka egin dutela aipatzen du.
Landaben fabrikaren aktibitate industrialaren etetea Martxoaren 15ean, Igandea, eman zen 20:00tan. Hitzarmenean, ERTEaren aplikazio egokiarentzako enpresak erakundeen aldetik izango duten laguntza eta ERTE horiek izango dituen baldintzak Martxoaren 6ean izandako bileretik ezarritakoak, biltzen dira. Gobernuak egoera honen inguruan egiten dituen aldaketen arabera hitzarmenak aldaketak izan ditzake, ondorioz ERTE horien aplikazioa ere aldakorra izango da.
Bai Volskwagen eta bai, Nafarroako gobernua COVID-19aren egoera oso serio hartu dute, eta industriari inpaktu txikiena egiten saiatuko dira, nahiz eta neurri gogorrak hartu behar izan. Volkswagen enpresaren etorkizuna babesten saiatuko dira.
Egoera hori, ez da Volskwagen interes hutsekoa, hau da, ez dituzte langileak nahi dutelako bota. Langileen osasunarengatik izateaz gain, neurri hori, egora normalera ahalik eta lehenago bueltatu ahal izateko martxan jarri da.
Argi dago, egoera oso larria dela eta bai ekonomian, bai gizartean eta bai politikan ondorio larriak sortuko dituela.
Iturria:
https://www.expansion.com/empresas/motor/2020/03/16/5e6f8babe5fdea89678b45e4.html
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.