KOLORE
GORRIAREKIN MARKETINA:
Janari azkarreko enpresa askok kolore gorrikoak dira.
Horien adibide Mc Donals, Burger King, Dairy Queen, KFC edo Pizza Hut dira
beste askoren artean. Eta hau konzidentzia hutsa ez dela ikertu dute.
Winnipeg, Kanadako unibertsitate batean, honi buruzko ikerketa
bat egin ondoren ondorio batera iritsi ziren. Pertsonek produktu bat
aukeratzeko momentuan lehenengo 90 segunduetan aukeratzen dute zein den nahiago
dutena. Honen %62tik %90era kolorearen arabera egiten da. Honegatik merkatuan
produktuak ezartzerakoan kolore zuzenak jartzea oso garrantzitsua da bezeroak
erakartzeko.
Kolore gorria eraginkorrena da jendearen arreta
erakartzeko momentuan. Jendea denda zerrena den begiratzen geratzen ohi delako.
Honetaz gain kolore gorriak jateko gogoa pizten dizu baita jan baduzu ere.
Azken honek gezurra dirudien arren, psikologiak hau ikertu du eta kolore
bakoitzak bere berezitasunak dituela erakutsi du. Kolore bizien kasuan,
gorriarena konkretuki, gure energia-injekzio handi gisa islatzen da gure
begietara eta gosea pizten dizu, honekin haien platerak jatera gonbidatzen.
Beste arrazoietako bat kolore bizi honek kitzikapena
eragiten duela da. Oldarkortasunarekin eta autokontrolik ezarekin zerikusia
duena, eta, ondorioz, behar baino gehiago erosten duzu.
Azkenik, gorriak ez dizu lasai egoten uzten. Beraz, behar
duzuna lortu bezain laster joango zarela toki hartatik, eta horrek esan nahi du
jatetxeak bezero gehiagorengana joko duela.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.