2020(e)ko urtarrilaren 20(a), astelehena

DIAKO ESTRATEGIA TXARRA

DIAKO ESTRATEGIA TXARRA

Lehengo hilabetean Gironako herri txiki (la Bisbal d'Empordà) bateko  DIA supermerkatuan saltzaile eta bezeroaren artean liskarra egon zen: langilea bezeroari 10€ gehiago eman zizkion bueltetan. Dirudienez langileak 10€ horiek eskatu egin zizkionean, bezeroak buelta horiek itzuli nahian eskua boltsikoan satu eta langileak bezeroari jipoitzen hasi egin ziren. Ekintza honek ez du ekarri erreperkusioa herrian bakarrik (manifestazioak  eta DIA horren ateak puskatuz), sare sozialetatik ere asko hitz egin da honetaz liskarreko bideo konpartituz . Antza denez, herriko gendea badaki bertako langileak ez daudela ondo prestatuak, baina nola utzi egin du DIAk honelako gendea kontratatua izatea? DIA frankizia bat denez ez dago zein kontratatzen duten menpe, hala ere, frankizia minimoak exijitu dezake eta honelako ekintzak eragina du markan.

DIA-ren estrategia al den guztia zabaltzea izan da, horrek eraman digu DIA supermarkatua edonon ikusi izatea. Hainbeste hedatu da eta soldatak hain baxuak izanda eraman du DIAko langileak, beharbada, ez egotea hain prestatuak beste supermerkatuetan bezala eta herri hartako arazora eraman diona. Estrategia aldaketa bat behar du, nire ustez, merkatuan zabaldu baino gehiago markaren imagina hobetu beharko luke, horretarako kontrol gehiagoko baldintzak jarri behar dira frankizietan.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.