2020(e)ko urtarrilaren 17(a), ostirala

Mercadona, Carrefourren eta Lidlen "tupper" lehiaketa

LIDL-EK MERCADONA ETA CARREFOUR-EN ESTRATEGIA KOPIATZEN DITU ETA ZERBITZUA ESKAINIKO DU MOMENTUAN EGINDAKO JANARIA ERAMATEKO.
Aurkeztu zuen berritasun nagusietako bat  Mercadonako supermerkatu katea 2018an prestatutako janaria ildo batean supermerkatuetan sartzea zen. Carrefour enpresa frantsesak lehenago ere abian jarri zuen zerbait da.
Orain, baldintza berdinetan lehiatzeko, Lidl kate alemaniarra da zerbitzua abiaraziko duena, jakinarazi du El Independiente.
Lidl-ek "Jateko prest" bataiatu du zerbitzua, Valentzia arerio gisa. "Prestatutako askotariko platerak, beroak eta hotzak, tokiko produktuekin eskuz egindakoak" izango direla aurreratu du.Nire ustez ideia ona da, horrelako janaria saltzea, denboraz justu gabiltzanean ondo etortzen delako, eta osasuntsua ere.
Zerbitzua Madrilgo lau saltokitan dagoeneko eskuragarri dago eta 2020an Espainiako gainerako dendetan            zabalduko     da.
Erosi beharreko negozioa hazten ari da Espainian eta zenbait analistaren esanetan, supermerkatu horiek dagoeneko bezeroak taberna eta jatetxeetatik kentzen ari dira.

ZERTARA DATOR MERCADONAREN , CARREFOURREN ETA LIDLEN “TUPPER” LEHIAKETA?


Lidl-ek bezeroaren alde borrokatu nahi du Espainiako supermerkatuen artean. Erraldoi alemaniarrak tiro puntuan dauka Dia, eta lehenbailehen ziztatu nahi du  Espainiako hirugarren banaketa talde bihurtzeko.
Zentzu honetan azken mugimendua liderra kopiatzea izan da, eta bere 'Prest eramateko' abiaraztea izan da. Horrekin zurekin lehiatu nahi du Mercadonak duela hilabete batzuk abian jarri zuenarekin (eta nahiko ondo doakio).Bainaedozein dela ere, argi dago kontsumitzaileentzako gerra berria ez dela linealetan soilik finkatzen, supermerkatu baten barruan sal daitekeen eskaintza osagarrian ere jokatzen da.

Mercadonatik hartzeko prest, entsalada pertsonalizatua egiteko aukera ematen du. Jada ez du merezi sukaldaritzako produktu onak eskaintzea, “take away” famatua ere beharrezkoa da.

Zergatik?Nielsen arabera, espainiarrek hilean sei aldiz aurrez prestatutako janaria jaten dugu. Supermerkatutik edo take awaytik. Beraz zergatik supermerkatu batek baztertuko  du janaria momentuan eginda prest eramateko aukera. Ideia ez da berria.
El Corte Inglés bezalako beste eremu zabal batzuek (agian maila altuago batean) edo Carrefour-ek urteak daramatzate  aukera hau eskaintzen, baina egia da kontsumo olatu berri honek bidea zabaldu duela, gainontzekoek arrastoa jarraitu dezaten.

Esperientzia desberdina
Nielsenek azaldu duenez, hainbat arrazoirengatik kontsumitzaileentzako mota hau aukeratzen dute. Agian deigarriena, ,%38k kontsumo esperientzia desberdinak izateak balioesten du kontsumitzailea eta harritu egiten du. Denda handiak ere xehetasun gehiagoz jabetu dira: erostean gastatzen dugun 100 eurotik zazpi etxean kontsumituko ez ditugun janariak dira, Kantar-en arabera. Beraz, zergatik ez dugu laguntzen kontsumitzailea ohitura aldaketa horretan, paketatuta dagoen jararia ordez  kalitate hobea duen janaria eskaintzen. Gainera, establezimenduan bertan edo zure
etxean, bulegoan edo parkera eraman daiteke.
Horri gehitzen badiogu Carrefour-ek eta Mercadonak eskaintzen dituzten prezioak nahiko merkeak direla, alternatiba ezin hobea bihurtzen dute tupper edo eguneko menua agurtu nahi duten langileentzat.Lidl-en proposamena oraindik ez da ezagutzen. Datorren astean aurkeztea aurreikusten da. Dena den, argi dago supermerkatu handiek gerra deklaratu diotela “tupperrari”.

Iturriak: https://va.news-republic.com/a/6781004077984645638?af_dp=snssdk1342%3A%2F%2Fdetail%3Fcampaign_group_id%3D6781004077984645638&af_force_dp=FALSE&af_sub1=1342&af_sub2=6781004077984645638&af_sub5=6781004077984645638&af_web_dp=https%3A%2F%2Fplay.google.com%2Fstore%2Fapps%2Fdetails%3Fid%3Dapp.buzz.share&amp_extra=%7B%22source_impr_id%22%3A%226782930181478287621%22%2C%22source_user_id%22%3A%226617148184786468869%22%2C%22source_group_id%22%3A%226781004077984645638%22%7D&app_id=1239&app_launch_by=Share+Page+Link&c=wa%3Fpid%3Dsuffix_Link&c=&gid=6781004077984645638&group_id=6781004077984645638&impr_id=6782930181478287621&item_id=6781004077984645638&language=es&region=es&user_id=6617148184786468869 https://va.news-republic.com/a/6780862552126521862?af_dp=snssdk1342%3A%2F%2Fdetail%3Fcampaign_group_id%3D6780862552126521862&af_force_dp=FALSE&af_sub1=1342&af_sub2=6780862552126521862&af_sub5=6780862552126521862&af_web_dp=https%3A%2F%2Fplay.google.com%2Fstore%2Fapps%2Fdetails%3Fid%3Dapp.buzz.share&amp_extra=%7B%22source_impr_id%22%3A%226782929532158609669%22%2C%22source_user_id%22%3A%226617148184786468869%22%2C%22source_group_id%22%3A%226780862552126521862%22%7D&app_id=1239&app_launch_by=Share+Page+Link&c=wa%3Fpid%3Dsuffix_Link&c=&gid=6780862552126521862&group_id=6780862552126521862&impr_id=6782929532158609669&item_id=6780862552126521862&language=es&region=es&user_id=6617148184786468869


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.