HBO PLATAFORMA
HBO plataforma konfinamendu honetan asko handitu da. HBO izan da konfinamenduan ehuneko 244an hazkunde gehien izan duena. Eta trafikoa gehien handitzen duen bigarrena Filmin espainiarra da, gure herrialdean zergak ordaintzen dituena eta ehuneko 235 pasatxo handitu dituena. Hirugarren postuan beste espainiar bat dago, Movistar Plus ehuneko 209ko igoerarekin. Laugarren postuan Netflix, ehuneko 186 igo da. Eta bosgarrena, Amazon Prime Video ehuneko 176koa.
Espainiako merkatura iristen den azkena, martxoaren 24an, alarma egoera dagoeneko agindu zenean, Disney Plus izan da, familia guztietako eduki handiena duena. Disney ez da sailkapenean ateratzen, hain zuzen ere, beranduago iritsi zelako, baina pantaila kuota hazi egin da funtzionatzen ari den denbora gutxian,% 4. Gainera, analisten arabera, Movistarrek gora egin zezakeen, plataforma Telefónica telebistaren bidez ikus baitaiteke.
Egun Netflix hainbeste hazten ez den arren, guztietan ikusiena da. Justwatch datuen arabera, pantaila kuota gehien lortzen duena %21. Krisiaren aurretik Espainian ezarpen handiena izan zuen plataforma izan zelako gertatu zen hori, eta horrek zaildu egin zuen erritmo bizkorrean haztea. Gainera, plataformak ospea handia duten bi sail kaleratu ditu egun: Elite, itxialdiaren lehen egunetan iristen ari zena, eta La casa de papel, munduko produktu ikusienetako bat bilakatu den nazioarteko fenomenoa. Netflix ere ikusgarritasuna markatzen saiatzen da Espainiako ikus-entzunezko industriarako milioi bat euroko funtsa emango duela iragartzen duen iragarki honekin.
Bere aldetik, HBOren estrategia apirilerako eta maiatzerako planifikatutako serie asko aurreratzea izan da, hala nola The Wire, plataformaren serie mitikoetako bat, zenbait eduki irekitzeaz gain. Westworld bezalako dokumentalak, filmak eta telesailak iritsi dira HBOra, berrogeialdian ikusitakoen artean bilakatu dena.
Movistar Plus-en konpromisoa ohiko programazioarekin jarraitzea eta Mariano Barrosoren La Línea invisible bezalako serieen estreinaldia aurreratzea izan da ETAren hastapenei buruzkoa. Plataformak bere edukia doan ireki zuen itxialdiaren lehen egunetan publikoarengana hurbiltzeko, Disney bere katalogoan sartzeaz gain
Bezeroek doan duten mezularitza zerbitzuaren Amazon Prime Video-ren kasuan, egun egin duena publizitatea handitzea da. Izan ere, bera da Madrilgo Udalarekin batera abian jarri duen zinea ekimenaren sortzailea eta zinema ibiltaria ekartzean datza filmak balkoietatik ikusi ahal izateko. Egungo katalogoa ere handitu egin da filmen izenburu berriekin, hala nola Clint Eastwood filmak, Super Nerds komedia.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.