2019(e)ko martxoaren 15(a), ostirala

MARKA BATEN ERAGINA ETA HAREN KANPAINA

MARKA BATEN ERAGINA ETA HAREN KANPAINA

Askotan erosketak egitera joaten garenean, bai janariarena, bai arroparena (...), egiten dugun lehengo gauza ea ze topa dezakegun markakoa, gustatu a la ez gustatu. Enpresaren markak, gaur egun, bai gazteen artean eta bai helduen artean, eragin handia du, gehien bat gazteengan.

Markak gure bizitza sozialaren estatusa markatzen du. Nahiz eta ekonomikoki diru asko ez eduki, gauza garestiak erosten ditugu, moda delako edo egindako marketin kanpaina oso ona izan delako. Marketin kanpainak egiteko, ‘influecerrak’ kontratatzen dituzte, bezeroak erostera bultzatzeko, bezeroetan eragin handia dutelako. Produktu bat marketin kanpaina gabe, ez da ezer. Marketinak ematen dio produktuari aukera erosia izateko, ez produktua. Eta lehen esan bezala, marketinaz aparte, modak ere ematen dio aukera.

Honekin esan nahi dudana da, marketina eta marka, garrantzia handia du gure eguneroko bizitzan, edozertarako. Marketinak mugitzen du marka, eta marka marketina gabe, lehen esan bezala, ez da ezer.

Beraz, marketinaren negozioa oso handia da. gehien bat ikusi dezakegu telebistan, interneten, aldizkarietan, bus geltokietan...

marketing y marca bilaketarekin bat datozen irudiak

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.