Inditexen salmentak % 3 hazi ziren 2018an, eta 26.000 milioiak gainditu egin ditu.
Inditex, munduko ehungintzako sektore handiena eta Zarako jabeak, 26.145 milioi euroko fakturazioarekin itxi zuen, % 3 gehiago, eta 3.444 milioi euro irabazi zituen. Akzioek % 5eko jaitsiera izan dute burtsan, emaitzak iragarri ondoren. Izan ere, taldearen hazkundea moteldu egin da, beste ekitaldi batzuetan bi digitu gehitu baitira. Izan ere, Amancio Ortegaren katearen negozioak burtsan kotizatzen duenetik salmentetan hazkunde txikiena izan du. Salmenta konparagarriak urtebete baino gehiago daramatzaten dendetan ekoizten dira, %4 igo ziren eta ustiapeneko emaitza gordina 5.457 milioi eurokoa izan zen. Dibisa efektuak eragina izan zuen taldearentzat, etengabeko aldaketa-mota bati %7 gehitu baitzitzaion, baina monea batzuen mespreziazioa euroarekin alderatuta. 2019rako, % 4 eta % 6 arteko salmentetan aurreratu du kateak.
"Aurten oso garrantzitsua izan da eraldaketa prozesu honetan", esan du Pablo Isla Inditexeko presidenteak, emaitzak aurkezteko prentsaurrekoan. Taldearen eraldaketa-prozesua azpimarratu du zuzendariak, sare komertziala birmoldatuz eta kanal fisikoak eta online kanalak integratuz.
Zara, Berskha edo Stradivarius marketako jabeen Internet bidezko salmentak %27 igo dira eta Inditex-ek online saltzen dituen herrialdeetan fakturazioaren %14 dira.Munduko edozein txokotan online saltzeko konpromisoa hartu du kateak. Era berean, stock integratuko estrategiarekin bizkortu egiten du, eta, horri esker, online eskariak dendetatik banatu ahal izango dira (orain, biltegi espezifikoetan). Ikuspegi hori "funtsezkoa da, denda fisikoek online saltzen laguntzen dutelako eta alderantziz", adierazi du Islak. Zuzendaritzaren arabera, enpresak integrazio hori lortzeko ezarritako epeak beteko ditu. 2018an, kateak 1.620 milioi euroko inbertsioa egin zuen. Hain errentagarriak ez diren espazioak ixten ari dira eta denda handiagoak irekitzen dituzte "kokaleku hobeagoetan". Aurten, % 5 eta % 6 arteko espazio komertzial hau handitzea aurreikusten da. "Nik dendaz hitz egiteari utziko nioke", esan du Islak dendak berrantolatzeko prozesu honi buruz hitz egitean.
"Hazkunde potentziala izaten jarraitzen dugu", adierazi du Islak, eta 2017tik 2019ra arteko epea "intentsitate handiagoz hazten ari dela" uste du. "Konpainia inoiz baino biziago dago", gaineratu du. Marjina gordina, Inditexek saltzen duen jantzi bakoitzeko, salmenten %56,7 eta 14.816 milioira iristen da. Hori dela eta, konpainiak "merkataritza-politika ez sustatzaileak mantendu ditu". Beste kate batzuek ez bezala, Inditex uste du ez duela prezio-gerra batean sartu nahi izan, zenbait lehiakideren marjina oztopatzen ari da eta urte osoan zehar promozioak egiten ari dira. "Gure eredua ez da stockean oinarritzen. Gure produktuaren kalitatean konfiantza dugu ", esan du Islak.
Hau guztiarekin, ondorioztatu daitekeena da, gaur egun geroz eta ohikoagoa bihurtu zaigula bai prezioagatik bai modagatik ohiko denda handietan erostea, eta ez gara pentsatzera gelditu zer nolako ondorioak suposa dezakeen honek beste dendentzako.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.