Gaur egun halako da enpresa barruan departamentu garrantzitsu batean bihurtu den marketinari ematen diogun garrantzia. Baina zer ulertzen dugu marketinagatik?
Marketina merkatuen portaerako eta kontsumitzaileen analisiari eskainitako disziplina da. Horrela, enpresa batean Marketin Departamentuaren funtzioa da hartzeko enpresen merkataritza-kudeaketa analizatzea, atxikitzea eta bezeroak bere beharrekin asetzearen bidez hitz ematea eta bilatzen ari dena betetzea.
Arrazoi honegatik da marketin-area enpresaren existentziarako beharrezkoa. Haietan gabe, enpresa ezin izango litzateke aurrera jarraitu. Hau da, marketinik gabe ezin izango genuke ezagutu kontsumitzailea ezta bera eskatzen eta bilatzen ari dena. Marketina enpresaren eta kontsumitzailearen arteko konexioa da, haren bidez jakingo dugu porduktua zeinek, nun, nork eta zer eskatu duen jakitea.
Marketinari esker enpresek zuzenki doazen merkatua definitzen dituzte. Horrela, enpresek ezagutzea eta zein den kontsumitzailea ulertzea lortzen eta bereizten dute, bilatzen ari den kalitate eta erlazio sendoa eskainiko diote kontsumitzaileari salmentak handiagoak izateko.
Sarritan marketina publizitatearekin harremanetan dago, baina hau bereko leku txikia du soilik.
Azken finean, marketinak errentagarritasuna sortzen du eta bezeroaren etorkizuneko beharrei aurreratzen zaie, izan ere, enpresaren lema moduan ere hartu dezakegu.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.