Publikazio honetan, aurreko ebaluazioko marketingaren gaiarekin lotuta, deportiba marka ezberdinak heuren produktuak sustatzeko erabiltzen ari diren anuntzioaen iruzkina egitea erebaki dut. Izan ere, azken aldi honetan, bereziki hiru deportiba fabarikante famatuen anuntzioak agertu izan zaizkit instagramen eta heuren artean antzekotasun ugari sumatu dut, ia berdinak direla ez esatearren.
Lehenengo iragarkia nike air max oinetakoena da. Bertan emakume txinatar bat agertzen da. Airez beteriko jantzi batekin ateratzen da oinetakoak jantziak dituela eta txikle batekin globoak egiten ari dela. Bideoan zehar oinetakoen irudi ezberdinak ikus daitezke eta gainera erbi baten marrazki biziduna ateratzen da. Musikak ez du ezer berezirik, nahiko basikoa da. Bideoan erabiltzen diren koloreak gris kolorekoak eta urdin berdekoak dira. Bideoko airezko elementuek zapatilen propietate nagusia sinbolizatzen dute: suelako airea eta horrek eragiten duen sentsazioa erabileran.
Bigarren iragarkia, asics markako gel oinetakoena da. Bideo honetan gelari ematen zaio garrantzia. Hori musikan antzeman daiteke eta baita gela bideoan azaltzen den momentuan atzeko ormak hartzen dituen formetan. Aurreko iragarkian bezalla honetan zapatilak marrazki bizidun bezala azaltzen dira. Hemen ez da pertsonarik ateratzen eta une oro produktua azaltzen da.Bideoaren koloreak arrosa kolorekoak dira. Antzio honetan ere, aurrekoan bezala, oinetakoen zolaren erosotasuna nabarmentzen da
Azkenik, adidasen anuntzioa nahiko antzekoa da edo aspektu berdinak nabarmentzen ditu. Bideoan zapatilarekin tela elastiko batean zapaltzearen mugimendua egiten da. Anuntzioak eragiten duen sentsazioa bertsua da. Musika ez da berezia eta esta koloreak ere.
Azkenean nire atentzioa deitu duena, hiru anuntzioetan aspektu bera nabarmentzen dela da: oinetakoaren zolaren biguntasuna eta erabileran eragiten duen erosotasuna.
Espero dut iruzkina gustatu izana.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.