2018(e)ko maiatzaren 3(a), osteguna

MAHOU-K IRABAZIAK SAKRIFIKATZEN DITU INNOBATZEKO

Antza denez bi empresa mota daude: Egunerokoan bizitzen direnak eta ahalik eta gehien irabazten saiatzen direnak eta gaurko irabaziak murrizten dutenak biharko irabaziak bermatzeko. Mahou bigarren taldekoa dela esaten du; 2017an irabaziak murriztu baitzituen makineria, prozesuak eta produktu berriak martxan jartzeko.
Alberto Rodriguezek esaten digu 1262 milioi euro irabazi zituela empresak ( %3.4 gehiago lehengo urtearekiko ) eta salmentak ere %3.1 igo zirela. Hala ere irabazi brutoak %2.7 jaitsi ziren. Hau inbertsioen igoerarengatik gertatu da ( %13 igo baitituzte). 
Orain eskuz egindako zerbezan ari dira lantzen, kalitate hobeagoa lortzen delako antza denez, eta hor dago inbertsioen zati handi bat.
2020rako duten objektiboa 1400 milioi euroko zifra nahi dute, %11 gehiago orain duten fakturazioarekiko.
Nire ustez hau oso ondo dago, zerbitzu hobe bat ematea kantitate handiagoa ematea baino hobe delako. Empresa gehiagok egin beharko lukete hau; orain irabazien zati txiki bat sakrifikatzea geroago irabazi handiagoak lortu ahal izateko.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.