2020(e)ko abenduaren 4(a), ostirala

IRAGARKIEN ERAGINA PERTSONENGAN

IRAGARKIEN ERAGINA PERTSONENGAN


Gaur egungo sozietatean teknologiaz inguratuta gaude. Bai telefonoak, telebistak ordenagailuak... eta bertan egunean hainbat iragarki mota desberdin agertzen zaizkigu. Iragarki guzti hauek komunikazio marketinak da, hau da, enpresek beraien produktua ezagutzera eramateko eta jendeak produktu hori eros dezan egiten dute. 

Iragarkiak mota desberdinekoak izan daitezke. Gehienetan zuzeneko iragarkiak izaten dira, eta normalean emozioei zuzenduta egoten dira. Horregatik iragarkietan mezu positiboak, eta alaiak izaten dira, gogoak izateko iragartzen ari diren produktua erosteko. 



Baina badaude hain zuzenak ez diren beste iragarki batzuk, irudi batekin nahikoa dugula, jakiteko ze markan ari diren iragartzen . Adibidez, hurrengo irudian, Coca-colaren irudi bat ikusi dezakegu, eta agertzen den irrifarrarekin gai gea identifikatzeko ze marka den. Gainera lehen esan bezala mezu alaia du, eta adierzten dute coca-cola kontsumitzen badezu poza eta momentu on bat pasako dezula.

Hemen, efektu berdina duen beste irudi bat ikusi dezakegu.

Hauez gain, badaude aurkako marken arteko lehia adierazten duten iragarkiak. Coca-cola-rekin jarraituz, ikusi dezakegu Pepsi-ri egiten dion erantzuna irudi berdina erabiliz baina beste mezu mota erabilita.

Alde batetik ikusi dezakegu, Pepsis-en iragarkian esaten dula Halloween beldurgarria opa dizugu, eta lataren gainean Coca-colaren logoa agertzen da. Eta horren aurrean , Coca.colaren erantzuna hau izan zen: Mundu guztiak heroia izan nahi duela.

Ikusi ditugun adibide guztiak, komunikazio marketing-a da eta jendeak kontsumitzea eta beraien produktua aukeratzea dute helburu.



-https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.revistaaral.com%2Fbebidas%2Fspot-coca-cola-anuncio-ano_15138057_102.html&psig=AOvVaw0RxYKssrJnRCrnHF-6kGXY&ust=1607197560401000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCPip_tSLte0CFQAAAAAdAAAAABAD

-https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fpercepcionesdigitales.com%2Fcoca-cola-presenta-un-empaque-para-que-veas-el-vaso-medio-lleno%2F&psig=AOvVaw1Isv5OBLIal7g7deZw72Lg&ust=1607196657621000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCIDB56GIte0CFQAAAAAdAAAAABAT

-https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.antevenio.com%2Fblog%2F2016%2F04%2F10-ejemplos-de-publicidad-y-marketing-con-mensaje-subliminal%2F&psig=AOvVaw2hTBWY_cBYj4uJRddsv_f3&ust=1607197177347000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCODo9caKte0CFQAAAAAdAAAAABAD

-https://lowpost.com/blog/influencia-publicidad/

-https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Flacriaturacreativa.com%2F2013%2F11%2F03%2Fmi-pequena-investigacion-sobre-el-anuncio-de-halloween-de-pepsi-y-la-respuesta-de-coca-cola%2F&psig=AOvVaw1qfZIjveteZGxobFYuZrmN&ust=1607196741371000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCND4qc2Ite0CFQAAAAAdAAAAABAD





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.