Amazon eta COVID-19
Alarma egoera honetan, non ezin geran etxetik atera eta denda eta lookal guztiak etxita daude, Amozaon eta etxez etxeko zerbitzua duten enpresak aurre hartu dute eta beraien salmentak asko igo dituzte. Horretarako langile gehiago kontratatu dituzte.Azken datuen arabera, online erosketek% 90etik gora egin dute gora AEBetan iazkoarekin alderatuz eta% 82 Europan.. "Garrantzitsua da jakitea eskariaren gehikuntzaren bat edo hautatutako kanalean aldaketa berdina edo are gutxiago eskatzeko", azaldu du William Harris merkataritza elektronikoaren estrategia eta Elumynt konpainia espezializatuko sortzaileak.
Baina Korporazioko langileek segurtasuna bermatzen ez dutela eta konpainiak ez duela bere osasuna zaintzen salatu dute. Nolanahi ere, Amazonek pandemiaren ondorioz izandako hazkunde oparoa ez da erreza izaten ari. Politikarien kezkak Amazonek langileei ematen dien tratamenduarekiko coronavirusarentzat jada gehiegikeria monopolistiko posibleen inguruan lehendik zeudenekin bat egin dute eta Estatu Batuetan hainbat ikerketa ireki dira. Amazon-ek AEBetako Interneteko salmenta guztien erdia gutxi gorabehera kontzentratzen du, eta, ondoren, konpainia espezializatuek edo gutxienez Walmart edo Apple bezalako produktu sorta mugatuagoek jarraitzen dute.
COVID-19 pandemiak bere nagusitasuna sendotzen badu ere, dagoeneko bere indar posizioa erabiltzen ari da salmenta bakoitzari ordaintzen duen komisioa "Amazon elkartea" deitzen diotenekiko, Ameriketako Estatu Batuetako CNBC kate ekonomikoaren arabera.
Dena den, Harris merkataritza elektronikoko adituak ez du uste Amazon krisiaren onuradun bakarra izango denik, eta, hain zuzen, hain handia denez, enpresa txikiagoak eta zentratuagoak agertzeko aukerak sortzen ditu.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.