Gaur egun ekonomia edo enpresa ikasten edo ikasketak bukatzen hari diren pertsonak momentu batean merkatura aterako dira. Merkatu munduak arrisku eta esperientzia asko ditu, honen bitartez pertsona hauek gutxinaka ikasten joango dira esperientzia handitzen duten heinean.
Alde batetik pertsona hauek gaur egungo sozietateko gazteak izatean ideia inobadoreagoak izango dituzte enpresa mundu honeterako, hauek enpresa bat eraikitzeko kasuan beste enpresa esperientziadunei aurre egin beharko diete. Haiek eskaintzen duten esperientziari aurre egiteko hainbat estrategia prestatu beharko dituzte horrela haien enpresak minik edo kalterik ez izateko eta enpresa bezala hazitzeko,.haien hartean publizitatea izango litzateke estrategia on eta efikaz bat haien enpresa promozionatzeko.
Beste aldetik, enpresa honek idea onak eta gauzak ondo egitean baliteke bere mailako edo berak saltzen dituen beste enpresa bati protagonismoa kentzea eta enpresa horri min egitea ekonomikoki. Azken batean ez gara konturatzen baina denbora osoan bizitza konpetentzia zistrin bat da eta beti lehia batean bizi gara.
Adibide bat izango litzateke Banesto Espainiako banku garrantzitsuenetariko bat izatea iritsi zena. 1902 an sortu zen eta 1993. urterarte honek izugarriko arrakasta zuen 2000 ofizina edo lantoki zituen Espainia osotik sakabanatuta, izugarri garrantzitsua izan zen. 1993 an ondorio sozial batzuen ondorioz bankuak kalteak jaso zituen ekonomikoki eta azkenean Banco Santaderrek hartu egin zuen eta hau bihurtu zen honen ondorengoan, gaur egun ezagutzen duguna ain zuzen ere.
url:http://www.elmundo.es/economia/2016/01/25/56a227e5e2704e313a8b46aa.html
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.