2018(e)ko irailaren 24(a), astelehena

Enpresen Galerak

Resultado de imagen de perdidas





Enpresen Galerak

Marketina, tekniken eta ikasgai askoren multzoa da. Honek, helburu bezala produktu baten komertzializazioa hobetzea du.

Hau, enpresa guztietan ikusi daiteken zerbait da. Enpresa guztiek beraien produktua saldu nahi dute. Baina, hori ez da dagoen arazo bakarra. Arazoa suertatzen da, beste enpresa batzuek produktu bera saltzen edo eskaintzen  hasten direnean.
Enpresa askori gertatzen zaie hasiera batean inork ez duela produktu berbera saltzen, eta beren enpresa sekulako aurrerapena egiten du. Baina, denbora pasa ahala, enpresei aurkariak agertzen zaizkie.

Kasu nabarmena da orain aipatuko dudan kasua. Duela gutxi gertatutako Vodafone-eren galera.
Vodafone-k ohartarazi du beste konpainia batzuek eragindako prezioen gerren ondorioz gertatu dena.Francisco Roman, Vodafoneko buruzagiak, esan du, lehian dagoen mailaz hitz egingo bagenu, existitzen dela enpresa bat uztearen probabilitatea, eta hori emaitzetan ikus dezakegula. Aldiz, hau izan daiteke ondorio nabarmen bat, izan ere, beste enpresek zure produktuari aurka egiten badiote eta zuk ezin badiozu aurre egin, zure enpresak porrot egiten du.

Berak esaten duen bezala, berez negozioak, zuk sortzen duzun negozioak, zure egunerokoan lasai bizi ahal izateko eta oreka bat mantentzeko behar du izan . Edo helburu horrekin sortzen dira. Baina, aldiz, sekulako gatazka bihurtzen da bezeroengatik. Arazoa da, enpresek edo konpainia askok produktu edo zerbitzu bera eskaintzen dutenean, gauza zaila jartzen dela, izan ere, denok bezeroak nahi dituztenez, etengabeko prezio aldaketak gauzatzen dira, eta azkenean horiek ere galerak izan daitezke enpresarako.
Berak azpimarratzen duen ideia, guztiei gustatuko litzaigukeela produktu berri bat erosterakoan komertzio edo enpresen artean agresibitate gutxiago egotearen ideia. Azkenean, hainbeste enpresek produktu bera saltzen dutenean, geroz eta denbora gutxiago daukagu zer erosten hari garen pentsatzen hasteko. Orduan, kalitateari kasurik egiten ez diogu eta zuzenean prezioan oinarritzen gera. Hori izan daiteke ondorio nabarmenetariko bat.  Hau guztiagatik, Francisco Roman-ek, merkataritza, “Merkatu agresibitatea” bezala definitzen du.
 Resultado de imagen de vodafone

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.