2018(e)ko apirilaren 27(a), ostirala

INFLUENTZIA BERRIAK


INFLUENTZIA BERRIAK

Gaur egun ukaezina da influentziak indar asko dutela. Honen arrazoirik nagusiena: telebista, sare sozialak, mugikorrak… (teknologia berriak) izan dira. Denok aldaketa handia jasan dugu eta ez dut uste horren kontzientzia dugunik. Egunero ordu asko egoten gara Instagramaren barruan adibidez eta bertan, mota askotako influentziak jasotzen ditugu: zuzenean bertan dauden iragarkiengatik, milaka jarraitzaile dituen pertsona batek erabiltzen duen Levi’s-eko kamiseta… Eta horrelako adibide asko daude.

Enpresek egoera honetaz ohartu dira eta nik bi motetan sailkatu ditut. Alde batetik, iragarkiak eta beraien produktuak erabiltzeko ordaindu behar ez dutenak daude(Starbucks, Levi’s, Ferrari, Marvel...). Bestetik, influentzia asko duten pertsonei ordaintze diete haien produktuak erabiltzeko.

Pertsona hauek ez dira nahi eta nahiez “famatuak” izan behar,hau da, orain arte pertsona famatu bat izateko kalera ateratzen zen bakoitzean pertsona asko egon behar ziren hari begira. Sare sozialak eta orokorrean Internetarekin, pertsona asko ezagunak izatera pasa dira eta nire ustez gu ez gara kontzienteak haiek gure erabakietara eragiten duten guztia.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.