“Netflix txantxa bat da” (Euskaraz)
Jendeak hau ikusten duenean, pentsatzen duten lehena da ea nork jarri duen esaldi hori eta zergatik, gainera ikus dezakegu ez dela logorik edo markarik azaltzen. Baina NETFLIX guzti honen atzetik dago eta honi esker lortu zuen jendeak horri buruz hitz egitea eta nolabait interesatzea, horrela lortu zuen publizitatea egitea.
Coca Cola-k honi esker marketing birala egiteko baliatu egin zen. Jendeak izenen kontuaz ohartarazi zenean, gehiengoak bere izena topatu nahian zebilen eta behin aurkituta argazki bat ateratzen zuten haien izena erakutsiz. Honekin Coca Cola-ren publizitatea birala egin zen sare sozialetan eta gehiengoa ez zen ohartzen.
Don Limpio-k honekin erakutsi nahi diguna da, produktu hau erabiliz zebrabideak eta guzti zuritu egiten dituela. Jendeak hau ikustean arriturik argazki bat atera eta lagunekin edo sare sozialetan partekatu egiten du. Beraz, hau ere birala egin zen.
Mc Donalds aurreko adibidean bezala, zebrabideaz baliatu egin zen bere markari publizitatea egiteko eta lehen bezala jendeak argazkia atera eta segituan partekati egiten du birala eginez publizitatea.
Kit Kat-ek egindako marketing birala gehiengoek ezagutzen duguna da eta hau ere birala egin zen banku hau ikusten zuenak, bertan eseri eta argazki bat atera nahi zuelako ingurukoei erakusteko asmoz eta honekin batera produktuare marka azaltzen zen.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.