GOFRE EROTIKOEN ARRAKASTA
Hainbat tokietan ireki da gofre erotikoen denda, eta nabaria da arrakasta handia hari dela
jasotzen. Negozio honek ez du marketinean ia ezer gastatu behar, gai "tabu" bat denez, jendeak
Instagram, Whatsapp, Facebook edo beste sare sozialetik partekatze eta gogoak zabaltzen ditu.
Adibide bat Madrilgo gofreria da.
2019ko amaieran ireki zenean, aurreikuspen guztiak gainditu ziren. "Asteburuetan hiru edo lau
orduko ilarak izaten ziren gure pollofreak probatzeko", gogoratu du. Beste lokal handiago batera joan behar izan zuen bizitzera, eta duela pare bat hilabete, pandemiaren erdian, "Herritarren
borondatez" Koñategia inauguratu zuen, emakumeen atzealdea, lokal nagusitik metro
batzuetara, Chueca plazan, Metroko irteeraren ondoan. Udatik aurrera, gainera, bere jaurtiketa
berriarekin topo egiten du: gofre hauek, zapore zakil formako izozkiak, sandia, maracuya edo
mojito bezalakoak.
Hasieran esan dudan bezala, arrakastaren atzean, fenomeno biralak lortzera bideratutako
mark etinestrategia landu bat dago. La Polleriaren lehen lokala irekitzera zihoazenean,
erabiltzaile faltsuak sortu zituzten Tinder eta Grindr (queer komunitateari zuzendua) bezalako
aipuetako aplikazioetan, 'Pollofres' en irudiekin eta dendaren logoa lausotutako profileko
argazkiekin batera. "Algoritmoak ez digu promozionatzen uzten, ustez gure edukia desegokia
delako. Blokeoa sare sozial guztietan pairatzen dugu, Instagramen 60.000 jarraitzaile baino
gehiago ditugun arren. Gure publizitatea bezeroek egiten digute ", azaldu du sortzaileak.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.