2018(e)ko martxoaren 14(a), asteazkena

PRODUKTU BERBERAK SORTZEN DITUZTEN ENPRESA DESBERDINEN ARTEKO KONPETENZIA


Enpresak beraien artean konpetentziak izaten dituzte. Eta konpetentzia handienetako bat da gauza bera edo antzeko gauzak egiten dituzten enpresa ezberdinekin. Normalena da  jendeak gauza onak baina ez oso garestiak erosta eta, noski, etxetik, lanetik edo pertsona hori egunero pasatzen den leku batetik gertu egotea asko egiten du eroslearengan erosteko garaian. Horregatik antzeko enpresak ondoan jartzen dira eta prezioak antzekoak izaten dira, beraien artean geroz eta konpetentzia gehiago izateko. Adibide bat da Donostiako Boulevardean gertatzen dena: McDonald's urte asko darama hor ezarrita eta Burger King-a horren aurrean ezartzea erabaki du McDonald's-eko bezeroak beraiengana hurbildu ahal izateko adibidez.

Hori ez du kalterik egiten enpresa berriak zaharrari bezero batzuk kentzen badizkio baina zaharrak dirua irabazten jarraitzen badu. Kontrakoaz, bezero gutxirekin gelditzeko aukera izan dezake eta, kasu horren ondorioz galerak izaten baditu, enpresan gauzak aldatzeko edo enpresa histeko beharra dago. Hori gertatu daiteke enpresa berriak kalitate hobeagoa badu, prezioak merkeagoak badira, langileak hobeto tratatzen badituzte bezeroak etab.

Beraz konpetentzia kaltegarria izan daiteke eta beti B plan bat izan behar da zerbait gertatzen bada azkar batean aurre egin ahal izateko eta galtzen ez ateratzeko.  

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.