2019(e)ko martxoaren 31(a), igandea

TRENEN MONOPOLIOARI BUKAERA


TRENEN MONOPOLIOARI BUKAERA


Duela gutxi argitaratu da 2020ko abenduatik aurrera, SNCF, Frantziako abiadura handiko "low-cost" trena, baimendua izango dela Espainiako trenbide sarean zehar lan egitea. SNCF-ren iritsierarekin egoera asko aldatuko da, izan ere, orain arte RENFE nahi izan duen moduan eta prezioekin jardun du Espainian ez zuelako konpetentziarik baina orain, behartuta ikusi da "low-cost" zerbitzua sortzea.

RENFEren zerbitzu berri hau 2020ko udan hasiko da eta, Taboasek esan duenez, billete batzuen jaitsiera %40koa izatera iritsiko da. Taboasek esan duenez ere, RENFEren idea gaur egun hegazkinez edo automobilez garraiatzea erabakitzen dutenei erakartzea da, izan ere, askok beste zerbitzu bat hartzea erabakitzen dute abiadura handiko trenen prezio batezbestekoa 52€koa delako.

Bestalde, SNCFk aurreratuagoa dago mundu honetan RENFE baino, izan ere, zerbitzu honekin funtzionatzen urteak eta urteak daramazkite eta horrek esperientza handia ematen die. Baita ere prezioei dagokionez askoz aurreratuagoak daude, Espainian ez da espero prezio horiek mantendu ahal izatea, izan ere, Espainiako trenbide sarean lan egiteko tasa batzuk ordaindu beharko dituzte eta hori ezinezkoa egingo du 10€ko prezioak mantentzea dirua irabazi nahi badute.

Nahiz eta esan bezala prezioak nola aldatuko diren ez dakigunez, orain dauden prezioak alderatuz, Espainian lau pertsonako familia batek jun eta etorriko bidai bat egin nahi badute 500€ baino gehiago ordaindu behar dituzte, Frantzian ez da 100€tara iristen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.