2019(e)ko urriaren 24(a), osteguna

Renfe



Renfe


Treneko erabiltzaileak zorioneko daude. 2020tik aurrera teenaren erabiltzaileak  garraioaren etorkizuneko liberalizaziorako inflexio-puntua izango da, orain arte;Renfe-ren monopolio historikoa izan da. Enpresa publikoa izan da non bere zerga handiak eta konstanteak beti izan direla estaliak bere jaiotzetik, hau da, 1940ren hasieratik.  Estatuak beste operadore pribatu batzuekin lehiatzen hasi beharko da, erkidegoko zuzentarau baten ondorioz, eta horrek abantaila handiak  ekarriko ditu bidaiarientzat, dena dela, azken batean, gobernuak bere kabuz ezartzen dituen baldintzen araberakoa izango da.

Resultado de imagen de renfe

Lehendabiziko urratsa abian da, konpetentzia (CNMC) abiadura handiko lehen zerbitzu pribatua irailean hasiko da, nahiz eta, momentuz, nazioarteko linea bat izan horren, liberalizazioa indarrean dago dagoeneko.Konexio horrek Madril eta Montpellier lotuko ditu, baina Bartzelonan ere gertatuko da, beraz, Renferekin lehiatu ahal izango du bere biderik okupatuenetako batean. Beste abantaila batzuen artean, Madril eta Bartzelona arteko bidaien maiztasuna% 50 handituko du, eta iraupena% 10 murriztuko du eta tren txartelen prezioa jaitsi.

2020ko irailetik aurrera espainian dagoen monopolio bat bukatuko da.  1940tik izan da monopolio eta estatuak erabaki ditu ze prezioa eta baldintza jarri. Baina hori azkenean bukatuko da. 


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.