2016(e)ko urriaren 12(a), asteazkena

Musika komertziala. Musika ala negozioa?

Geroz eta gehiago dira "la bicicleta" aurtengo udako kantaren jarraitzaileak. Edonon ikusi dezakegu "los morancos"-ek egin duten parodia. Baina kanta hauek ze asmorekin egin dira? Entzuleak gozatzeko? Egileari gustatzen zaiolako? Ala guztiaren gainetik saltzea da kanta hauen helburua?

Nire ustez, azkenak du sinesgarritasun gehien. Gaur egun, gazteek musika komertziala entzuteko ohitura handia dute. Ez dut esango beraien errua denik, baina nik uste, zerbait gehiago egin zezaketela, komunikabideek asko kutsatu baitute musikaren mundua.


Adibideak milaka dira, baina artikulu honekin esan nahi dudana da, ekonomiaren ardatz handi bat ari dela bihurtzen musikaren komertzioa. Hau da, jendeak musika negozio  bezala ikusten duela, ez adierazpen bide bat bezala. Badakit jendeak musika hau entzuten jarraituko duela, negozio zikin honen parte izaten jarraituko duela, baina hemendik mezu hau zabaldu nahi dut, musikariei errespetu bat zor zaiela, eta musika komertziala nire iritziz ez dela musika.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.