"Influencer" delakoen marketina
Gaur egungo pertsona gehienak interneten eta sare sozialetan sarritan ibiltzen gera. Egunero Instagram, Youtube edo Twitter bezalako plataformen erabilera egiten dutugu, bertan ikus-entzunezko edukia sortzen dituen jendea jarraitzen dugu. Azkenaldi honetan, jarraitzaile asko dituzten erabiltzaileek haien edukian zenbait produktu edo zerbitzuen publizitatea geroz eta gehiago egiten dute.
Jendearen iritzia oso garrantzitsua da zerbait saltzeko asmoa badugu. Hori dela eta, saldu nahi denari buruzko iritzi positiboren bat zabaltzen bldinbada askoz errazagoa izango da produktu edo zerbitzu hori saltzea. Lagun, ezagun edo interesatuak gaudenari buruz aditua den pertsona baten iritziaz geroz eta gehiago fidatzen gara eta enpresak horretaz baliatzen dira, haien marketin taktika moduan online munduan eragin handia duten pertsonak erabiltzen baitituzte kanpainak geroz eta publiko handiago batera iristeko.
Bestalde, ekimen horrek “influencer” horiek gustuko dutena egiten (bideoak egitea, artikuluak idaztea...) bizitzea ahalbideratzen dituenez, interesgarria egiten zait eta etorkizunean lanbide garrantzi gehiegi emango diogula pentsatzen dut.
https://es.wikipedia.org/wiki/Mercadotecnia_influyente
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.